התחבר באמצעות פייסבוק, זה הרבה יותר מהיר
התחבר בעזרת פייסבוק:
זכור אותי
אוריגמי - קטגורית האוריגמי הגדולה בישראל
יצירה לילדים ולמבוגרים - באתר מדריכי יצירה שידהימו אתכם מחדש כל פעם
אוהבים מתוקים? לחצו בשביל עשרות מדריכי עוגות ועוגיות
איך להצליח בפגישה עסקיתמאת: גיא חלפון
איך להפוך למציל (קורס מצילים)מאת: בקלות עבודה וקריירה
איך לעשות נטוורקינג (networking)מאת: גיא חלפון
איך לבצע מתיחת פריצה למחשב של עמית לעבודהמאת: גיא חלפון
איך לעבור את המיונים למשרת דיילת אוויר באלעלמאת: lipstick jungle
26/06/2018 09:55:38 מאת: MugrabiShelves כתב מתחיל
בעל עסק יקר, החלטת לפתוח חנות? ברכותינו! עסק חדש מלווה בהרבה התרגשות ואתגר. בין אם החלטתם לפתוח את העסק שלכם בקניון בעיר מגוריכם או בין אם החלטתם לפתוח את החנות במדרחוב המקומי – אתם צריכים למשוך את עיני הלקוחות הפוטנציאלים שלכם להיכנס אל החנות ואתם צריכים למשוך אותם בתוך החנות לרכוש מוצרים וכמה שיותר. ישנם אינסוף פילוסופיות מכירה בנושא. איך נכון ומה לא נכון. אנו נעזור לכם וננסה לסכם לכם את הנקודות החשובות – איך הכי נכון למקם את התצוגה בעסק שלכם, או במילים אחרות – מדפים לתצוגה בחנויות זה לא עסק מסובך אלא רק צריך לדעת איך לעשות זאת נכון.י
מיקום מדפים לתצוגה בחלון הראווה – מקמו את מדפים לתצוגה בחזית החלון בצורה כזאת שלא תעמיס כלל ולא תעייף את עיניו של הלקוח. מקמו מספר פריטים מצומצם אך בכמה רמות מחירים שונות. הלבישו תפאורה מתאימה בחלון התצוגה כך שיבליטו את המוצרים שלכם על המדפים. לדוגמא, אם אתם פותחים חנות להלבשה תחתונה רצוי שתמקמו מספר פריטים שונים בעלי רמות מחיר שונות בחלון הראווה. מקמו 2 חזיות, כותנת לילה אחת וגופיית תחרה סקסית. אלו סביר להניח יהיו חלק מהפריטים שלכם בחנות ואלו יהיו פריטים בעלי מחירים שונים שינוחו לכם על מדפים לתצוגה שבחרתם. כך הלקוח יתגרה וירצה להיכנס לחנות ולבדוק מה קורה אצלכם בעסק.
מדפים לחנויות בתוך העסק – ברגע שהלקוח נכנס פנימה אל תוך החנות הוא עובר שטיפת מוח. יש משקל מכריע לאילו מוצרים תמקמו על המדפים בתוך העסק ואילו מוצרים תבחרו לאחסן למעלה הרחק מגובה עיניו של הלקוח. מקמו את המוצרים הכי פופולרים שלכם ישר אל מול העיניים של הלקוחות שלכם. את המוצרים היקרים יותר והפחות פופולרים – אך אלו שהרווח היחסי שלכם בהם גבוה במיוחד – מקמו שהישג ידו של הלקוח אך מעט גבוה יותר מהיכן שממוקמים המוצרים הפופולרים. במעברים בין מדפים כאלה ואחרים מקמו סלסלאות אשר יכילו מוצרים שונים אך מוצרים משלימים שישלימו את חווית הלקוח. עדיף שאלו יהיו מוצרים שהלקוח לא חשב עליהם בכלל וכאלה שיגדילו את הקנייה ולא יבואו על חשבון מוצרי הליבה שלכם.י
מידוף לגובה – השתמשו בגובה של החנות שלכם על מנת לאחסן מוצרים על המדפים השונים שמתרוממים לגובה. אל תאחסנו אותם בצורת אחסנה רגילה – אלא השתמשו בדכים אלגנטיות על מנת על הדרך להרוג 2 ציפורים – גם ניצול המקום ואחסון מוצרים וגם הצגת פריטים נוספים (שונים מאלו שהיו בחלון הראווה). תוכלו למקם שם ביגוד במידות שונות, נעליים במידות שונות וכד.י
הכניסו את שם החבר ואת כתובת האימייל שלו.